Nelly’s Bikini

Jag är inte den som brukar gå med i tävlingar, men min vän Elin Kvist visade en tävling på Facebook som jag checkade.

Man ska designa en bikini för Nelly. För att vara ärlig vet jag inte ens vad detta är för affär, i och med att jag sen 4 år tillbaka, bor i Nya Zeeland. Men detta var kul och det var ju bara ett försök! Vem vet kanske jag vinner. =o)

Kolla in DETTA och rösta på mitt bidrag. =o)

(När du kommer in på Nelly’s websida, scrolla ner så ser du mitt bidrag.)

Kommentera

