Bakom flötet…

Hahaha! Jag måste vara den mest sega människan ever!

I flera år har min engelsk talande partner avslutat sina sms till mig med att skriva ”X x x”

Jag tog det som hans speciella sätt att avsluta ett sms, alltså visa att nu kan han inte sms:a mer med mig. Helt ok.

Men idag när han sände ett sms till mig avlutade han det med ”Lots of x x x”. Då gick plötsligt ljuset upp, glödlampan tändes så att säga. Så jag frågade honom om han med ”x x x” menar ”kisses” eller liknande. Han skrattade och sa att i flera år har han sms:at ”x x x” till mig och jag har inte förstått vad han menar. Ja, herregud. Men så söt han är då! Skriver ”kisses” till mig så ofta.

Hahaha! Snacka om att vara bakom flötet…

One thought on “Bakom flötet…

Kommentera

