Välkommen Fredag!

Fredag igen, och det är dags att plocka fram dammtrasan som varje fredag. Ingen lust…

Jag städar huset varje fredag. Då kan man njuta hela helgen av ett dammfritt hem och om det kommer gäster så är huset lite fräscht. SÅ skönt. =o) Men idag har jag verkligen nada lust att städa. *suck* Det får bli eftermiddags göra för mig.

Solen skiner in genom våra skitiga fönster. Underbart med lite sol! =o) Jag ska fara till ett par mataffärer idag och lämna in en jobb ansöknings blankett. Inte mitt drömjobb, men vad gör man. Ska oxå besöka Wellingtons Apple butik och se om de har nåt jobb åt mig. Vore mkt roligare än mataffär…

finc Dining Room i Wellington, nz

Vid lunch ska jag träffa en väninna som jag ej sett på 6 månader. Vi är inte så close, men hon var med oss i Mali, Afrika över jul och nyår, så idag ska vi ”catch up”, äta lite lunch och eventuellt får jag se hennes bilder oxå från resan! Ska bli kul. =o) Vi ska luncha på finc i stan. Har aldrig varit där förr, får väl se hur det är.

Har sån lust att shoppa oxå. Och klippa mig! Har inte klippt mig på över ett år nu. Har ingen färg kvar i håret och topparna är slitna. Men, men… När jag väl får jobb får jag satsa på lite egen tid med frisör och shoppning. Nice! =o)

Ha en bra fredag allesammans!

Kommentera

