Flickan som lekte med elden

The Girl who played with Fire på bio i Wellington.

Den här veckan går The Girl who played with Fire på biografer runtom i Wellington. Jag vill jätte gärna se den! Inte bara för att filmen förhoppningsvis är lika bra som Män som hatar Kvinnor, men oxå för att det är lite skönt at höra svenska en stud. Sätta sig ner i en mjuk stol i bio salongen och inte behöva bry sig om att läsa undertexter eller att förstå allt som sägs. Plus att det är kul att se bilder från hemlandet på den stora skärmen. =o)

Är det nån som sett Flickan som lekte med elden? Rekommenderar ni den eller ska jag vänta och se den på dvd när den kommer ut?

Flickan som lekte med elden

Vad ska ni pyssla med i helgen? Jag har bara slappat hela förmiddagen medan pojkvännen är på jobb. Molnen har rullat in över huvudstaden och då är det väl inget annat för mig att göra än att plocka fram moppen och dammtrasan och komma igång med den där städningen som jag skulle ha gjort igår… Började faktist så smått igår, men så sms:a en kompis och frågade om jag ville bli med henne och henenspojkvän ut för en kopp kaffe. Det slutade med liten middag och ett glas vin istället. =o)

Kommentera

