Vad blir det?

En sömnlös natt som följs av en dag med en massa kaffe.

Detta är INTE jag och min partner, bara ett "random couple".

Vet inte vad som gjorde att ajg knappt sov inatt. Antingen var det för varmt i sovrummet, jag var för mätt eller så var det ljuset från min pojkväns dator och lmapan på sängbordet som höll mig vaken. Jag tror på det sista. Han var vaken till efter 4 på natten och grejade med datorn. Varje gång jag vaknade kikade jag på en ljus dataskärm och vände på mig igen. Irriterande.

En sån här fin kaffe press hade jag, fast större.

Har redan tryckt i mig 2 koppar kaffe. Inget rekord för mig, men ändå. Det blir att sätta på en ny ”kanna” nu. Min ”french press coffee maker” hade en spricka i sig i flera månader. Så för ett par veckor sen när jag gjorde kaffe så exploderade hela grejen och det skvätte kaffe överallt. Så nu gör jag kaffe i en vatten behållare i plast. Inte det bästa, men jag ska skaffa en ny french press coffee maker så snart jag kan… =o)

Ok, det blev mest struntprat idag på bloggen. Haha!

Ha en bra vecka allesammans!

Kommentera

