Kolla in min video!

Nu finns min Butter Chicken video Recipe på Youtube!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag nu gått med i tävlingen Something I Prepared Earlier. Det är en tävling som Positively Wellington Tourism håller i.

Lite bakgrund oxå… Härom veckan blev alla till sig i brallorna när det ryktades att Brad Pitt hade blivit ”spotted” på en Indisk restarang i Miramar, Wellington, tillsammans med Peter Jackson. Jag fick oxå reda på av vänner att Brad Pitt besökt Weta Digital, vilket är PJ’s vfx företag. I tävlingen ”Something I prepared Earlier”, var man tvungen att antingen ha ingredienser från Wellington, eller något annat som knöt samman med Wellington. Så jag knöt ihop min lilla påse med storyn om Brad Pitt, och gjorde en indisk Butter Chicken i min video. =o) Smart va?!

Jag har laddat upp min video på Youtube och nu oxå här på min blog. Kolla gärna in min video. Flest ”views” vinner tävlingen. Så kolla gärna in min video mer än en gång. =o)

Tack allesammans!!

3 thoughts on “Kolla in min video!

Kommentera

