Nyponsoppa!

Nyponsoppa till frukost!?! I’m in heaven!

Igår kom det inte mindre än TVÅ paket till lilla mig från min familj hemma i Sverige. Yay!!! =oD

Det första innehöll godigheter som Kaviar, Messmör, Nyponsoppa och Blåbärssoppa. Nam!! Det andra paketet innehöll de 3 filmerna Män som hatar Kvinnor, Flickan som lekte med elden, och Luftslottet som sprängdes. Yay!! =o)

Jag och min partner såg på tredje filmen i trilogin igår kväll. Tyvärr var det inga engelska undertexter, men min partner förstår det mesta av svenska och resten hjälpte jag honom med. Gick riktigt fint. =o)

Och nu, denna regniga lördags morgon, äter jag underbar Nyponsoppa till frukost!! =oD Ti-hi! Det är SÅ gott! Jag vet, inte direkt GI mat, men jag var tvungen att unna mig nu när min familj varit så snälla och sända det till oss. =o) Underbart gott!

Ha en fin lördag allesammans!

Kommentera

