Bara mammas kanelbullar som fattas

Sol och fint i Wellington idag, våren är nära.

Bestämde mig för att sova lite längre idag för jag mådde inte så bra igår kväll. När jag vaknade runt 9 sken solen in i en glipa i gardinerna. Mysigt med sol och ingen vind för en gångs skull!!

Utsikt från huset

Jag önskar jag kunde gå på en lååång promenad, men foten är fortfarande ”trapped” i en moonboot, så det blir ingen lång promenad för mig. Men jag ska allt ta en kopp kaffe på altanen och läsa en bra bok! Bara mammas goda kanel bullar som fattas så hade det blivit vår känslor på riktigt!! =o)

Kram!

Kommentera

