Och priset går till…

Nu får jag chansen att skriva ett tacktal. Kanske en övning inför Oscarsgalan?

Jag läser endel bloggar varje morgon till mitt morgon kaffe. Den blogg jag först kollar in är Martina Thuns blogg. Martina är radio pratare i mitt favorit radio program, Morgonpasset i P3. Den här morgonen när jag kollade in hennes blogg såg jag att hon vunnit ett pris. ”Beautiful Blogger Award”. Hon skulle sen skicka vidare priset till 7 andra bloggare och en av dem….är mig!!! =o)

Åh, tack så mycket! =o)

När man får detta pris ska man oxå berätta sju ”intressanta” saker om sig själv. Hmm… Här kommer mina 7 saker. Men vet inte om de är så intressanta direkt.

1. Jag är sjukt rädd för spindlar.

2. Jag har gjort lumpen i Stockholm.

3. Jag är världens bästa ”procrastinator”.

4. Jag har träffat Peter Jackson och flera som jobbade med filmen ”Avatar”.

5. Jag hade två guldfiskar som husdjur i tonåren. Eller snarare under ett år, sen dog dem…

6. Jag har extra ben i mina fötter!

7. Jag har en hemlig dröm om att får göra matlagnings program eller wildlife filmer à la National Geographics. =o)

Jag skickar detta pris vidare till några bloggare som är mina vänner, eller bloggar som inspirerar mig eller ger mig ett leende för resten av dagen.

Och priset går till:

Unni Jensen

Elin Kvist

Maria Montazami

Liv Hansson

Sara Montazami

Bloggare, hitta dit ”pris” HÄR.

Så fungerar det:

  • Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
  • Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
  • Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Puss på er!

2 thoughts on “Och priset går till…

  1. Nej gu va tufft!! Ha, ha… Fick du ngn motivering till varför du fick pris?
    Tänkte på saker du kan, eller ska skriva om dig själv..trumpeten…glömde den eller?
    Kram

    • Ingen motivering, men jag är nog bland dem som besöker hennes blogg oftast och brukar kommentera. =o)
      Glömde inte trumpeten, men tänkte att de flesta kanske redan vet att jag spelat/spelar trumpet. Eller inte, som William säger. =oD

Kommentera

