En dag senare…

Tänk vad mat luktar ljuvligt när man själv inte får smaka.

En dag har gått på min diet och jag tycker själv jag klarade det galant! Var hemskt hungrig igår kväll, men jag drack en kopp te och försökte att tänka på annat. Hungern hade lagt sig när jag själv la mig.

Kände inte av hungern när jag vaknade, men medan jag var på min morgon promenad kom den tillbaka och besökte med ”with revenge”. Jag skyndade på stegen för att komma hem till mitt första mål för dagen, men benen kändes tunga som bly och hungern steg i takt med stegen.

Väl hemma blev det en banan och en shake, sen lite vatten. Nu känner jag mig helt ok igen. Jag kom igenom det! Om bara nån timme är det dags för lunch. Jag sparade gröten till lunch idag och den ser jag verkligen fram emot! Plus en kopp kaffe men en löjligt liten skvätt mjölk till =o)

Ikväll ska jag till Park Road Post (Peter Jacksons post production företag) och lyssna på Stephanie Bennett som producerade den första ”rockumentary” som heter The Complete Beatles. Hon kommer att prata om sin karriär, visa klipp från filmer hon producerat och hur kvinnor kan lyckas inom den mans dominerade film industrin. Blir nog mycket intressant!

Ha’re!

Kommentera

