Efterrätt

Få kolhydrater, men ack så god!

Innan jag började med min flytande diet så försökte jag med en ”low carbs” diet. det gick ganska bra. Finns ju massa jätte goda recept därute som inte innehåller kolhydrater.

Så här god såg inte min päronpaj ut. =o/

Jag gjorde bland annat den här päron pajen som har har få kolhydrater. Den ser inte så aptitlig ut kanske, men den smakade smaskens. Min vän David från Nya Kaledonien tyckte mycket om den och bad om en portion till. Det ser jag som ett gott betyg. ;o)

Pröva den och berätta vad du tycker!

P.S. För att göra den ännu med ”low carb” ersätt konserverade päron med färska päron.

2 thoughts on “Efterrätt

Kommentera

