Hunger

Två veckor in på min diet och hungern river i magen.

Varför gick min flytande diet så bra första veckan, men inte andra veckan? Vad gjorde jag annorlunda förra veckan? Jag åt likadant, jag motionerade lika mycket… Hmm…

Diet, diet, diet, diet.....Och en portion positivitet!!!

Den här veckan har hungern satt in. Den fanns inte alls förra veckan och jag var så lycklig! Jga kände i slutet av förra veckan hur mina jeans var lösa och lyckan var stor. Men den här veckan har jag mest kämpat med sug och hunger. Kan inte ens se på mat program (vilket jag älskar) utan att vilja gå och laga mat till mig själv.

Idag, fredag, har det varit speciellt jobbigt. Jag städade huset på morgonen och var så hungrig efteråt att jag ”åt” en tidigare lunch än planerat. Sen var jag fortfarande hungrig så jag drack massor av vatten och…jag åt lite vindruvor. =o( Inte bra.

Det här är jag mest sugen på just Nu!!

Har lust att träna mer, men när hungern river i magen känner jag inte för att spendera all energi på träning. Eller är det dumt? Hjälper träning? Jag vet inte.

Ett ganska negativt inlägg, men är det någon som har några tips på vad jag kan göra för att stilla hungern och suget, utan att spräcka dieten?

Måste i alla fall berätta att jag förlorat några centimeter på magen på 1 vecka, och detsamma med lår, rumpa och höfter. Så det går åt rätt håll! Yay!!

Kramar och ha en bra helg allesammans! =o)

Kommentera

