Skriver för Blinda Ögon

Istället för döva öron, får man väl säga att jag skriver för Blinda Ögon. =o)

Att blogga handlar inte alltid om att få tusentals av läsare varje dag. Jag skriver mycket för att skriva av mig. Skrev dagbok i många år, och nu blir bloggandet som att skriva dagbok, förutom att jga inte berättar de mest pinsamma händelserna, intima detaljer etc.

Trots detta känns det lite sorgligt at ajg inte kna få fler personer att läsa min blogg. Men, men… Man kan inte få allt här i livet!!

I helgen gjorde jag inte mycket. Det blev en hel del köra runt lite här och var, lyssna på dåliga radio kanaler och bara slöa helt enkelt. Det enda som saknades var en riktigt god lördags middag och söndags frukost. Oj, oj, oj….

Lägger till ett par bilder jag tagit. Den första är på några vågor. Tog den bilden för ett par veckor sen. Den andra är en fin utsikt över Lyall Bay.

Kramar!

Vågor vid Plimmerton i Nya Zeeland

Utsikt över Lyall Bay och Evans Bay i Wellington, Nya Zeeland

2 thoughts on “Skriver för Blinda Ögon

    • Vi får se. Just nu är det du och syster som läser, plus några sporadiska läsare. =o)
      Men det är ok. Jag gillar att skriva och det är skönt att skriva a sig lite nu och då.

Kommentera

