Fjärde Veckan och ”riktig” Mat!

Ja, då har jag klarat av 3 veckor med bara shakes och gröt. Dags för ”riktig” mat!

Jag måste säga att det var med blandade känslor som jag igår började med riktig mat till middag. Det blev bara en sallad igår kväll, men jag tyckte alla smaker blev nästan för mycket. Allt smakade så massa! Säkert för att jga levt på samma, samma i tre veckor och blivit ”berövad” riktiga smaker.

Ikväll ska jag laga en goulash. Alla recept jag ska använda de närmaste 2 veckorna kommer från Kate Morgans hemsida eller recept bok, så att jag lagar mat med de rätta ingredienserna, mängderna och sånt.

Idag vägde jag mig igen. -1kg!! Inte illa pinkat med tanke på att det är den där tiden i månaden och jag går alltid upp 2kg under den veckan (mest vätska antar jag). men 1 kg är jag nöjd med.

Det går ju inte uppåt i alla fall!! =o)

2 thoughts on “Fjärde Veckan och ”riktig” Mat!

Kommentera

