Shopping Spree

Shopping för mig sker ungefär lika ofta som jag far på ferie – typ en gång om året.

För ett par veckor sen slog jag slag i saken och skaffade mig nya kläder. Detta sker otroligt sällan för mig. Jag tror att jag inte tycker om att shoppa, men saningen är att när jag väl kommer igång kan jag inte sluta. Men det tar ett par dagar med shopping, och några lyckade köp innan jag börjar njuta av att gå in och ut ur affärer och ta av och på kläder.

Här är bilder på ett par av de grejer jag handlade härom veckan:

 

En sorts kostym jacka och en väst. Ett nytt långt halsband och svarta promenad skor.

Två nya tunikor, lite snyggare för speciella tillfällen...typ. =o) Nya skor med klack och ännu ett halsband.

Svart-Vitt och randigt blev helt plötsligt väldigt populärt för mig. He-he...

Mer randigt, plus mitt absolut första par leggings! Får väl se om de kommer till användning.

Lite mer färgglada toppar inför sommaren! Plus två scarves med lite färg. =o)

6 thoughts on “Shopping Spree

    • Tack! =o)
      Ja, det var allt härligt med lite nytt. Med ökande vikt har jag dragit mig för shopping. Men så gick jag ner 6 kilo och helt plötsligt kunde jag se mig själv i spegeln igen. =o)
      Hoppas det inte tar 20 år innan du kan shoppa för dig själv igen!
      Kram!

Kommentera

