Fåfänga!

”Fåfänga är överdriven tro på egen förmåga att imponera på andra, med antingen sitt utseende eller sina förmågor.” Wikipedia

I och med att jag jobbar hemifrån så är det inte varje dag som jag klär mig i fina kläder, sminkar mig eller gör iordning håret. Hela den här veckan har jag gått runt i antingen leggings eller mysbyxor med en ”comfy” tröja till och håret uppsatt.

Men idag kände jag att det gått för långt. Dags att piffa upp vardagen lite! Så jag rakade till och med benen, lockade håret lite, sminkade och satte på mig fräscha kläder. Sen tog jag lite töntiga bilder på mig själv oxå, för att dokumentera denna stora händelse. Haha!

Kram allesammans och ha en underbar Torsdag!

Tröjan är från Sussan, här i Wellington, NZ

Glasögonen är Versace.

Smilet är äkta Worén. =o)

4 thoughts on “Fåfänga!

Kommentera

