Helg!

Helg. En tid för vila, kvalitets tid med familj och vänner. God mat. Bra film. Kanske lite shopping.

Jag älskar såna helger emellanåt. En helg då man bara tar dagen som den kommer. Ingen sightseeing, inga långa promenader i en national park, bara fruktsallad till frukost, en sen lunch, tupplur på eftermiddagen, en film innan mörkret lagt sig och sen Take-Away till middag framför ännu en film.

En sån där opretentiös helg full med vila och ”nothingness”! =o)

Missförstå mig rätt. Jag tycker om fartfyllda helger. Helger med nya intryck, nya personer. Lite turism, sightseeing, en ny stad, en nationalpark och långa promenader. Inget fel i dem! Men efter flera helger i rad med fart och fläng, så njuter jag riktigt mycket av min lugna, opretentiösa helg, full med vila, sällskap, TV och god mat.

Vad gör ni i helgen? Och hur tycker ni bäst om att spendera den?

Kramar och Ha en Ljuvlig helg allesammans! =o)

2 thoughts on “Helg!

Kommentera

