”Dagens Outfit”

Idag hade jag på mig leggings från ??, topp från ?? och skor från ??

Vad är det som får alla att lägga ut dagliga bilder på sin blogg om vad de har på sig och var de köpte kläderna? Nästan alla bloggar jag kollat in i det sista har samma tema. Mode, mode, mode. ”Dagens Outfit” är det vanligaste inlägget. Att berätta för alla vad man har på sig just den dagen och vart kläderna kommer ifrån.

När jag gick i skolan, blev jag alltid lite smått stressad över vad fina kläder alla andra hade på sig. SJälv har jag ju alltid varit överviktig och kunde inte köpa de där fina kläderna som ”alla andra” hade på sig. Tänk bara om dessa bloggar funnits när jag gick i skolan. Vilken stress!!!

Ok, jag har gjort ett ”Dagens Outfit” blogginlägg själv en eller annan gång, men jag gör det inte till en daglig rutin. Om jga hade det hade ni idag fått höra: Top från H&M, Shorts från Farmers, Bikini topp från Kirkcaldi & Stains. Kul va!!?!

Nej, men… Vad tycker ni om alla dessa mode bloggar? Tycker ni om att browsa runt och läsa om vad alla andra haft på sig den dagen? Eller får ni smått prestations ångest över allas fina outfits dag efter dag? Kommentera gärna! =o)

Rosa body, köpt på Kappahl 1976

 

Rosa klänning - H&M 1995, Skor - Warehouse, NZ

Top från.....?? Är huvudet på människan satt på back och fram, eller...?

Tjejens storlek = L; Klädernas storlek = S

2 thoughts on “”Dagens Outfit”

    • Jag vill ha länken till din blogg!
      Ska lägga upp den på min blogg så kanske du får lite traffik därifrån oxå. =o)
      Inte för att jag har så många läsare, men ändå.

Kommentera

