Vackra Morgon!

Vaknade upp till sol och ingen vind. Underbart!

Det blev frukost på altanen imorse. Jordgubbar och en kopp kaffe medan jag läste i boken Fall of Giants av Ken Follett. Hade en liten filt över benen för det var ännu inte så varmt ute.

Jordgubbar och kaffe till frukost

Inte nog med att jag njöt av god frukost och vackert väder, utsikten från altanen går inte heller av för hackor. =o)

Fin utsikt medan jag njot av min frukost.

På tal om Ken Follett. Jag kan verkligen rekommendera World Without End och Pillars of the Earth av samma författare. Utspelar sig under medeltiden, och bygget av en katedral är i centrum i båda böckerna.

Nu blir det mer mys i solen.

2 thoughts on “Vackra Morgon!

  1. Vilket härligt innlägg Tine! Eller ALLA de 3 sista ;o)=
    Jättefina stolar du har på verandan. Nya? Så väldigt mysigt ut, o ja…DEN utsikten!!
    Hoppas dagen blev o kvällen blir lika bra som morgonen!

    • Kram! =o)
      Det är bara en stol faktist. Blev kvar när de förra ägarna flyttade ut. Det är som en gammal 70-tals stol. Hi-hi… =o) Men jag tycker om den och funderar faktist på att leta efter 3 till liknande stolar. Finns väl inte att få tag i nu antar jag….

Kommentera

