Isglögg mys på altanen

Efter jobb kommer…. lata dagar!

Efter en hel dag med jobb, matlagning och städning av hela huset, slappade jag av på vår alta på baksidan av huset. Solen hade börjat försvinna bakom kullarna, men jag fick lite sol i alla fall.

 

Isglögg mys på altanen. =o)

Jag myste till det en ett glas isglögg (blev lite mycket…), en lussekatt och pepparkakor medan jag läste Ken Follets bok Fall of Giants på min Sony e-reader. Boken är SÅ bra! Kan knappt sluta läsa när jag väl börjar. Det är en trilogi, så jga hoppas andra boken kommer ut snart annars får jag abstinens besvär när jag läst ut första delen.

Kram på er!

3 thoughts on “Isglögg mys på altanen

    • E-readern är jättebra faktist! Och lätt att ta med sig överallt.
      Ska skriva ett inlägg om e-readern så får du (och andra) reda på mer om den apparaten. =o)

Kommentera

