Ännu en solig dag!

Wellington visar sig verkligen från sin bästa sida!

Det är otroligt vilket väder vi haft de senaste dagarna, eller ja, hela veckan egentligen! Igår och idag har det varit klarblå himmel och nästanintill vindstilla. Helt otroligt!

Denna morgon gick jag upp vid 8 och gjorde pannkakor till frukost. Sen dukade jag med mys på altanen till min partner och mig. Det blev så mysigt och fint! =o) Riktigt bra start på denna lördagen.

 

Pannkakor, jordgubbar, banan och sirap - God frukost i solen!

Snart blir det att fara till stan och gå runt lite i solen och kanske smaska en god gelato glass från Kaffee Eis nere vid hamnen.

I kväll blir det julbord med Swedish-NZ Association! Det ser jag fram emot. Hoppas  de har julmust! =o) Jag lagade köttbullar igår som jag ska ta med mig till julfesten.

Men nu blir det mer mys i solen!

2 thoughts on “Ännu en solig dag!

  1. Va härligt med frukost ute i det fria, o sol, inte minst!!
    Kul med julbord, ska ni gå begge 2 eller är det din lilla happening?!
    Kram!

Kommentera

