Advents Kalender

Gratis Advents Kalender!

Något jag saknar massor härnere i NZ, är en advents kalender. Självklart säljer de några billiga grejer härnere oxå, men advent firas liksom inte så som vi firar det hemma i Norden, med 4 ljus och hela den grejen.

Bild från bloggen Livet i Fattighuset.

För att stilla min hunger med adventskalender så hittade jag en inrednings blogg, genom min kära systers blogg, som heter Livet i Fattighuset.

Det är en Norsk dam som skriver den bloggen och hon gör även en adventskalender genom sin blogg! Så fiffigt!

 

Så nu kan jag besöka Marie Olaussens blogg varje dag (bra marknadsföring!) och se vad den nya luckan för dagen innehåller. =o)

Geir Dyrnæs och Marie Olaussens vackra hem har oxå varit med i interiör tidningar! Ett sånt fint hem vill jag oxå ha. =o)

 

Du kan oxå kolla in Geir Dyrnæs och Marie Olaussens vackra hem på en video HÄR.

Kommentera

