Julgodis i Stora Lass

Glöggbollar, Pepparkaksmousse, Nougatpraliner, Mozartkulor, Nougatrutor, Ischoklad, Polkabräck, Saffranskola….

Härliga Glöggtryfflar!

Runt jul brukar det bli det ”vanliga” godiset för mig, som Knäck, Ischoklad, Jordnötschoklad och Mozartkulor. När jag surfade runt på Aftonbladets hemsida idag, fann jag en hel sida fullspäckad med massa intressanta recept på julgodis!

Polkabräck måste jag pröva nån gång oxå.

Pepparkakspaj med Apelsinkräm

Allt du kan tänka dig, från Chokladtryffel till Pepparkaksmousse till Glöggbollar. Jag måste pröva på Glöggbollarna och Pepparkaksmousset! =o)

För alla recept, klicka HÄR.

Och kolla in Den Här sidan med julbaks recept!

Det här receptet på Pepparkakspaj med Apelsinkräm måste jag pröva nån gång oxå! Yummy!

2 thoughts on “Julgodis i Stora Lass

Kommentera

