Dagens Träning

Nytt år och dags att börja ta hand om kroppen.

Jag har lovat mig själv att vara mer hälsosam detta år. Jag ska bland annat träna minst 3 ggr i veckan, om det så bara är en promenad.

Det har gått sådär hittills. Träning har bestått mer i husarbete och grejer, men det är ju oxå sånt som måste göras.

Igår tog jag tag i tvätt utav vår altan. Det behövdes verkligen! Vi har inte tvättat av altanen sen vi flyttade in i huset för 2 år sen. Jag var tvungen att använda högtryck spolare för att få bort all skit och alger och grejer. Det tog runt 4-5 timmar, men det blev fint!

Nu ska vi bara skaffa nånting som vi kan smörja på altanen så att den håller sig fin.

Idag blev träningen inställd. Kom upp för sent och sen har dagen gått utav bara farten med en massa måsten. Men imorgon ska jag gå hem från jobbet, så det känns bra. =o)

4 thoughts on “Dagens Träning

  1. Wow, vilken skillnad!!
    Vad kommer de sig attt den blir sånn? Alger skrev du…fjuuu.
    Det blir mys o sitta/ligga där o slappa i solen i sommar… ;o)=

    Kram Anna

    • Vet inte varför den blev sån. Men tror inte att de som bodde i huset innan smörjde in något på altanen när de lät bygga den, så väder och vind har gjort sitt. Är ju saltvatten från havet som flyger upp till huset oxå, så kanske det är en annan anledning till att den blev så äcklig?

Kommentera

