Blog Award!

Alltid kul med uppskattning!

Surrar runt på nätet bland bloggar om allt från trädgård och inredning till träning, smink, resor, foton och film.

Som vanligt sparar jag det bästa till sist. Jag vet, jag är en av ”dem”. ;o) Så jag surfar in på min Syster Ysters blogg Hjem Kära Hjem och håller tummarna för att hon skrivit ett nytt inlägg. Och det har hon!

Visar sig att hon vunnit ett Blogg Pris från en annan bloggare med bloggen Snäckskalsdalen!! Hjärtliga gratulationer, kära syster! =o)

Inte nog med det, hon har varit så go och gett mig ett Blog Award! Woop-Woop! =oD

Och med  priset följer att man ska skriva 3 saker om sig själv:

1. Jag är ett mat monster. Seriöst avhengig av mat. (Vad heter det på riktig svenska?)

2. Jag skjuter gärna saker framför mig, men vet ju med mig att jag känner mig otroligt stolt om jag får saker gjort.

3. Jag tycker om att bo i Nya Zeeland, men med familjen på andra sidan jorden blir det ofta en kamp med mig själv i mitt val av att bo här.

Tack syster, för mitt Blogg Award! =oD

Och jag ger priset vidare till en av mina bloggvänner. Priset går därför till min vän Elin Kvist! Grattis Elin! Din blogg inspirerar och muntrar upp mig.

Nu ska jag surfa vidare till några av mina favorit mat bloggar. Happy surfing!

5 thoughts on “Blog Award!

  1. Gratulerar till Awarden, kul att den redan tagit sig runt halva jordklotet.
    Jag har ju som du förstår fått nys om din blogg via din syster, ni har verkligen spridit ut er här på jorden! Bra jobbat.
    Som hastigast har jag tittat runt lite lätt hos dig, och jag kommer att sätta mig och läsa ordentligt snart. Du har så många fina bilder, är det så att det finns minst en proffsfotograf i familjen, eller?
    Kul i alla fall och jag kommer tillbaka!
    Agneta kramar

    • Hej Agneta, och tusen tack för en koselig kommentar! =o)
      Det är min partner som är proffs fotografen, och jag har lärt mig det mesta av honom. Själv är jag mer inne på filmning, så jag försöker göra mina egna videos så ofta jag kan. Men självklart kommer kameran med så fort jag ska göra nåt.
      Tack för att du tittade in på min blogg. På återseende!

Kommentera

