Ljuspåse

Älskar presenter och överraskningar!

Jag tittar väldigt ofta in på bloggar som handlar om inredning och vanligt hemma mys. =o)

Fin ljuspåse som jag jätte gärna vill vinna! =o) (Bilden är lånad från Ljuvligt Lantligt's blogg)

Fann en ny blogg häromdagen, genom min systers underbara blogg Hjem Kära Hjem. Bloggen heter Ljuvligt Lantligt och handlar just om interiör, och livet nere i sköna skåne.

Nu kan du oxå vara med och vinna en fin ljuspåse, på Ljuvligt Lantligt‘s blogg. Klicka HÄR, och följ instruktionerna. Jag har självklar gått med i tävlingen, och hoppas att jag i slutet av Januari ska vinna priset. Det är ju ändå min födelsedag då oxå, så jag tycker att jag förtjänar en liten present. Ti-hi! =o)

Kram!

2 thoughts on “Ljuspåse

    • Ja, den är mysig! =o) Finner massa fina, mysiga bloggar genom din blogg, så Tack för det! =o) Kläckte mitt rekord av folk som läser min blogg igår, 208 läsare! Woop-woop!

Kommentera

