Rekord!

Älskar att ha många läsare!

Igår slog min blogg personligt rekord över hur många som läser min blogg!

208 läsare på 1 dag! Woop-Woop! =oD

Känns så underbart att jag har några läsare, när man ändå försöker uppdatera bloggen dagligen och lägga tid på det liksom.

Det populäraste inlägget igår var Fotoalbum och Hemmagjorda kort och Jag är inte Vattuman längre!?!

 

Mina Blog-stats, 16 Januari, 2011

Tack alla som bidragit till mitt personliga rekord! =o) Skriv gärna en liten kommentar och berätta vem du är och vad du skulle vilja veta mer om, om livet på andra sidan jorden, eller film industrin etc.

Tack på förhand!

P.S. Tävling kommer upp om nån vecka med gottigheter från Nya Zeeland.

4 thoughts on “Rekord!

  1. Men gu va kul Tine!!
    O så är det lite kul om de som är inom lägger igen en kommertar så att DU kan kolla deras bloggar…win-win situasjon alltså!!

    KRAM o förresten, kul med tävling!!

    • Ja, men visst! Alltid kul att veta lite mer om de som läser bloggen, eller veta om de tycker om den. Och sen som du säger, kunna kolla in deras bloggar! =o) Kram!

  2. Kjekt at du stakk innom hos meg:) Allsidig blogg du har og spennende at du blogger fra New Zealand. Gøy å ha godt besøk på bloggen også for det motiverer til videre blogging.

    Du spør om den trappa mi og den blir nok lysgrå ganske så snart.

    Stikker innom igjen jeg:)

Kommentera

