Konstverk

Underbara verk från barnahänder!

Älskar denna teckning! Barn är så kreativa! =o) Och meddelandet "Glad i dokker", värmer en Tantes hjärta! =o)

Min syster skrev ett sånt underbart blogg inlägg på sin blogg Hjem Kära Hjem häromdagen. Inlägget handlade i kort om hur hon och maken hade blivit lite små lei av alla, alla teckningar som barnen producerat, före, under och efter jul.

En vacker påsk teckning från syster dottern i 2010.

De hade lagt endel teckningar i korgen med ved som skulle eldas upp, men tyvärr fann minstingen sina teckningar i korgen och blev lite ledsen. =o(

Allt ordnades upp när den äldsta gutten tog fram papper och pennor och barnen producerade nya teckningar. Så sött!!! =oD

En till underbar teckning från min syster dotter. =o)

Jag älskar teckningar från mina syskon barn. Har fått några sänt hit till Nya Zeeland och de sätts upp på kylskåpet eller ställs i den lilla hyllan på köket. Underbart!

ÄLSKAR denna, som är gjord av alla tre utav min systers underbara små. =oD

Jag får skaffa en liten pärm och sätta alla teckningar i från de kära små liven, och sätta in de kort jag får från vänner och familj hemifrån. Kanske lite mer scrap booking helt enkelt. Vi får se. =o)

3 thoughts on “Konstverk

  1. Ja visst är det fint med bilder från barnen. Elias hade gjort en SÅ fin ängel som Morfar fick till jul. Den ska stå på skåpet vid väggen bortanför sofforna så vi kan se på den hela tiden vi är där. Ja visst fick man en tankeställare när Anna skrev, men vi har sparat en hel del av det ni gjort, men tyvärr ibland måste man sortera bort en del. Minns dubilderna du ritat när du var Dagbarn hos GullBritt du hade ritat till du skulle sluta där och jag broderade till både henne och Tina där du var när GullBritt var ledig

Kommentera

