Dröm

Jag har så många drömmar, det blir svårt att välja vilka jag ska visa för er…

Jag hittade precis till en ”blogg” som heter Fototriss-en fotoutmaning. Denna blogg ger dig nya foto utmaningar varje söndag, och veckans tema är just dröm.

En utav mina många drömmar är att spendera tid med min familj igen, hemma i Svealand. Kvittar om det är i Sverige eller Norge, bara vi är alla tillsammans så är jag nöjd. =o)

Sköna Värmland, Sverige, sommaren 2009.

Underbara Bergsfjord, i Finnmark, Nord-Norge. Det kvittar om jag får fara till Sverige eller Norge, bara jag får umgås med min familj!

En annan dröm är att få fara runtom i världen som kameraman och sen klippa ihop dokumentärer; både dokumentärer om människor och om djur. Underbart!!

Två Cheetah bröder i Maasai Mara, Kenya, januari 2010. (Du kan se denna bild bättre HÄR)

En tredje dröm är att få ett jobb som Colorist, först här i NZ och sen får vi se vart jobbet kan ta mig.

Detta är ett DVD-cover som jag gjorde i 2010, till min Colorist Showreel som jag sände ut till olika "post-production" företag i Nya Zeeland.

Det är tre utav mina drömmar som jag hoppas blir verklighet om inte alltför länge!

11 thoughts on “Dröm

  1. TACK för ditt besök hos mig och gratulationer på min ettårsbloggande.
    Så kul att du hittade in till mig ända från Nya Zeeland..funderade vad som fört dig så långt hemifrån, förstår av din blogg att du har rötter i både Sverige och Norge???
    Men rackarns vad fina foton du har lagt upp, en otrolig fotograf är du det kan jag iallafall se. Och vad du har rest omkring…en tuff tjej syns det och stark som vågar.
    Ska kika mera i din blogg sen, men nu ska jag och Nikon ta en solig vinterpromenad.
    Ha det bra där långt borta. Tjingeling.

    • Tackar, tackar!
      Underbart att vara på safari, det är nåt jag gärna gör om igen!
      Tack för att du tittade in på min blogg och välkommen åter!!
      =o)

Kommentera

