På’an

Försöker tänka lite mer på vad jag stoppar i munnen. Det är svårt…

Började gårdagen med lite flingor, äpple och soja mjölk. Sen blev det Medelhavs Lasagne till lunch. När jag kom hem blev det en banan smoothie och senare åt vi Kyckling sallad till middag. Det gick så fint.

Kyckling sallad för två.

Men…så lagade jag en rabarber paj, så det blev en bit av det med lite glass till på kvällen. Typiskt. Att jag inte kunde hålla mig!

Gick massor på jobbet igår, plus att jag gick hem från jobb (ca 30-40 min promenad). Blev ju lite träning i alla fall, men är ändå lite besviken att jag åt den där pajbiten.

God sallad!

Hade jag bara haft råd med träningspass, zumba 2 ggr i veckan och shakes så skulle jag vara lycklig. Men kanske nästa månad, eller när jag får jobb på The Hobbit. Hehe. ;o)

Ok, positivt humör. Det ska gå det här med.

Tjingeling!

Kommentera

