Tack!

Vi har gjort det igen!

Den 16 Januari slog min blog rekord med hela 208 besökare på en dag. Igår slogs rekordet igen! =o)

230 besökare! Tack allesammans, jag kunde inte ha gjort det utan er!

230 besökare, inte illa pinkat! =o)

Det är så mycket roligare att blogga när man får massa besökare och kommentarer. Och kommentarerna har oxå blivit fler de senaste veckorna, vilket jag sätter stort pris på.

När jag slog rekord förra gången, lovade jag en tävling här på bloggen. Den kommer snart! Fortsätter vi i den här takten måste man ju belöna sina läsare. =o)

Kram på er och fortsatt god onsdag!

4 thoughts on “Tack!

  1. Ja det är riktigt kul att läsa din blogg. Särskilt eftersom jag är på väg dit :).
    Ha en bra onsdag så avslutar vi tisdagen här borta!
    /Annika

Kommentera

