Utmaning

Jag fick en liten utmaning från bloggen Hjem Kära Hjem.

-Fyra TV-program jag ser på:

Bara fyra??!! ;o) 1) Jakten på Lyckan 2) An Idiot Abroad 3) Grey’s Anatomy 4) The Event

-Fyra saker jag har gjort idag:

1) Shoppat med svenska vänner i Wellington. 2) Ätit god lunch på Maranui. 3) Besökt Weta Cave för jag vet inte vilken rad i ordningen. =o) 4) Bio med vänner och pojkvän: 127 Hours

Fyra grejer på min önskelista:

1) Ett väldigt bra jobb inom mitt dröm yrke! 2) En resa hem till Sverige i sommar. 3) Nytt kök och badrum! 4) Att få resa runt i världen och filma och göra dokumentärer!

-Fyra grejer jag inte tycker om:

1) Folk som är ”all that”. 2) Fiskbullar! 3) Min övervikt. 4) Gräl.

Det var det! =o) Det här sänder jag vidare till Anna of Sweden, Bokcaféet i Byn,   C o y o t e, Ett Rött Monogram.

Kramar!

14 thoughts on “Utmaning

    • Ska bli kul att se vad du kan plita ner om din dag med hjälp av utmaningen. =o)
      Jag kikar in senare för att se.
      Ha en fortsatt bra dag. Nu är det läggdags för länge sen för mig.
      Kram

  1. Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. 🙂
    Pussar och Kramar
    //LadyYasmine

    • Hej Anna!
      Ja, det har varit en underbar helg med besök från Sverige! =o) Ska skriva mer om det ikväll eller imorgon när besöket farit vidare till Australien.
      Hoppas din helg var fin oxå!
      Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Kommentera

