Intro

Jaha…det går sådär med mitt intro, men här är en uppdatering i alla fall!

Först gjorde jag en Storyboard och försökte finna ut hur jag ville att mitt intro skulle se ut.

Storyboard var första steget på denna lilla resa.

Sen skulle alla elementen skapas i Photoshop, innan jag sammanförde allt i Final Cut Pro och började mixtra ihop ett intro.

En utav många element som skulle färdigställas i Photoshop.

Jag är inte färdig än, inte på långa vägar faktist…det ser väldigt stelt och konstigt ut, men jag delar med mig av början till mitt intro i alla fall.

Har tittat på intron som andra gjort och nu vill jag göra om mitt intro helt och hållet! =o/ Ska nog sätta mig ner och göra en ny storyboard och se vad jag kan komma fram till.

Tips och idéer mottags gärna. Jag är inget proffs, så tipsen måste vara uppnåeliga. =o)

Om ni tittar på mitt intro ovan, så ser ni när video snutten är slut att det finns ett intro till  en ”The Travel Bug” New Zealand – video. SÅ vill jga att mitt intro ska se ut. Vore inte det cool! =o) Jag ska leka i Motion ikväll och få det till. Hehe…

2 thoughts on “Intro

    • Haha!
      Sänd bara bilder och berätta hur du vill att headern ska se ut, stil på text, och storlek på headern om du vet det, så ska jag fixa det åt dig.
      Kram!

Kommentera

