Ta en paus

För att inte bli för nere, har jag tagit en paus i nyhets tittandet och läsandet, och ägnat dagen åt mina videos.

Förutom att klippa ihop en video idag, har jag jobbat med ett annat element till alla ”Travel in New Zealand” – videos som jag nu jobbar med.

Den här gången blev det bara en snabb animering av en karta över landet, och en linje som visar resan med färja mellan Wellington och Picton.

Det är bara mitt första försök, så jag ska försöka få till det lite bättre en annan dag. Men här är mitt första försök i alla fall:

Detta element ska vara i bakgrunden av andra klipp. Så här:

Om ni har förlag på vad jag kan förbättra, hojta gärna till.

Kommentera

