Pay It Forward

Nu har DU chansen att få något trevligt hemskickat till dig!

Min syster hade en trevlig ”tävling” på sin blogg Hjem Kära Hjem, som jag nu för vidare. Det går ut på att de tre första som kommenterar det här inlägget får en liten present från mig inom 365 dagar! Trevligt va!?!

Om du är en av de tre första som kommenterar, ska du ”pay it forward”. Skriv ett inlägg på din blogg, länka till det här inlägget, och sänd en gåva till de tre första som kommenterar på ditt inlägg.

Om du klickar på min systers blogg (ovan) kan du kommentera på hennes ”Pay It Forward” inlägg och oxå vinna en liten grej. =oD

Hjem Kära Hjem, en trevlig blogg om livet för en svensk uppe i Nord Norge.

Så var inte blyga, ta chansen!! Vinn en liten grej från både Norge och Nya Zeeland. Kom Igen! De tre första som kommenterar på min och min systers blogg får en liten grej.

Kramar till er och ha en fortsatt trevlig tisdag!

Kommentera

