Underbart!

Jag har varit lite dålig de senaste 2 dagarna, med feber och ont i kroppen.

Då behöver man lite uppmuntran. Och det fick jag, både igår och idag! =o)

Igår kom min sambo hem med massa matvaror. Han hade minsann vecko handlat, utan att jag visste om det! Finns det nåt bättre?! =o)
Idag kom han hem med en pizza på lunchen som vi delade på, och….

…present från Syster Yster och 2 Bolig Drøm tidningar!! =oD
Fick ju prenumeration på Bolig Drøm från min käraste syster i födelsedags present. Vi har inte kollat vår post på bra länge, och idag kom alltså sambon med dessa härligheter!

Underbar skylt med betydelsefull text, från Syster Yster!

Jag rev upp paketen med tidningarna och den lilla extra presenten från syster, som bestod av en skylt där det står: Sisters make the best friends.
SÅ fin!

Dags för en liten mys stund med mina nya tidningar! =o)

Nu ska jag njuta av lite varm mjölk med halstabletter i (något mamma alltid gjorde åt oss när vi var sjuka som små), och läsa igenom dessa härliga inrednings tidningar. Tack syster! =o)

Kommentera

