Jag lever

Ett litet livstecken från andra sidan jorden.

Jag är lite ”naughty”… Har kollat mail, blogg och annat idag på datorn. Woops! Men jag har varit kanske 98% data fri hela helgen och ska fortsätta så resten av veckan.

TACK för alla fina kommentarer!
Blir så rörd av allt ni har att säga. =o)

Jag ska ta det så lugnt som möjligt i veckan som kommer, för trots att det finns operation för Carpal Tunnel Syndrome, vill jag inte hamna där. Bättre att jag tar hand om hälsan när jag kan.
Jag har oxå rört mig mer i det sista. Gått promenader och sånt. Så jag försöker ta hand om hela hälsan, inte bara handleden. Bra tid att börja!

Utlottningen är fortfarande på G och dragningen sker den sista mars. Stay Tuned!

Ha en fortsatt bra vecka allesammans!

4 thoughts on “Jag lever

  1. Juju!!
    Så gott att du haft fri i ngr dagar. Det hjälper helt säkert på med handleden!!
    Turer jag, här snöar det så massa att jag knappt registrerar att det faktiskt gör det…så halt under snön, där plogen gjort fina spår..turer får bli en annan dag helt enkelt!
    Krya på handleden syster, Kram!!

    • Bara fri från datorn, inte från jobb… Men efter idag är jag oxå fri från jobb till måndag, så det är nog bra det oxå.
      =o)
      Ja här får vi inte problem med snö i alla fall, och skönt är väl det. Fast jag saknar en Riktig vinter.
      Kramar!!!

Kommentera

