Kladd Muffins

Sjuk och med hemskt väder utanför dörren. Då måste man få gotta sig lite.

Har gått med feber, och ont i kroppen i ett par dagar nu. Det känns bättre idag, särskilt efter att jag hade Tiger Balsam på bröstet som brände gott, och klarade upp i luftgångar och näsa.

Så med lite lättare steg bestämde jag mig för att gotta mig lite. Har gått på en frukt, grönsak och protein ”diet” i lite över en vecka, och idag unnade jag mig lite gott.

Jag bakade Kladd Muffins. Yumma! =o) Här har ni receptet om ni får ett infall precis som jag.

4 thoughts on “Kladd Muffins

    • Jaa, alltför gott. Det tyckte partnern oxå, så det blev en andra sats i nya maskinen igår kväll. De kladdisarna står nu i kylskåpet. Undrar hur länge de får vara där. =o)

Kommentera

