Foto Session

Det är bra med en professionell fotograf i närheten. =o)

Egentligen ville jag inte visa de här bilderna. Dem är bra bider, men objektet är inte lika fint… Känner mig bara så stor och inte alls i mitt rätta element. Men jag måste bara inse att det är ju så här jag ser ut. Och innan jag inser det kan jag inte ta tag i mitt vikt problem. Har börjat ta tag i det, men måste lägga i en högre växel snart så jag ser resultat.

De här bilderna togs av min partner. Jag hade dem tagna så att jag kunde sända in dem till 3foot7 som letar statister till filmen The Hobbit. Filmen spelas just nu in här i Nya Zeeland. Mycket spelas in i en stor ljud studio här i Wellington. Men jag har ännu inte sett Sir Ian McKellen, Mikael Persbrandt, Cate Blanchett, James Nesbitt, eller Peter Jackson heller för den delen. =o)

Kan det bli värre...?

Har inte hört från produktions bolaget angående en roll som statist heller. Det är ju inte så att jag är lång och slank som en älv, eller kort och satt som en hobbit eller dvärg. Så det blir nog svårt att hitta en roll till mig. =o) Ser fram emot filmen i alla fall!

Om ni är lika glada i film som jag, och intresserade i hur det går för dem i produktionen av The Hobbit, kan ni kolla in Peter Jacksons facebook sida HÄR, eller kolla in andra nyheter Här eller Här.

9 thoughts on “Foto Session

  1. Hej Tine!
    Vilka fina foton av dig! Jag tycker du verkar vara väl hård mot dig själv! Jätte fint hår har du också! Go girl!!!!
    Härliga Wellingtonbilder du visade i tidigare inlägg.
    Här börjar värmen så sakteliga återvända efter 2-3 frostnätter!! Tur vi täckt potatislandet med fiberduk!!
    Hur många grader har ni så här års?
    Trevlig helg Tine!
    Kram Anna

    • Tack, Anna. =o) Tycker du håret är fint? Det har jag nog aldrig hört förut. Tackar!
      Oj, blev det frost i svealand helt plötsligt!?! En liten köld svacka innan värmen kanske.
      Så här års kan det bli ganska kallt i Wellington. Kanske runt 10-15 grader, men det känns som nollgradigt för det är så rått hela tiden. Och de flesta hus är inte varmare än runt 12 grader inomhus. Det är få hus som har isolering, alla hus (förutom de allra nyaste) har enkla glas i sina fönster, och det är ytterst ovanligt med central värme. Så man håller sig varm med värme pump, enstaka element som flyttas runt i de rum man uppehåller sig, eller med en braskamin.
      Just nu håller jag mig varm i ett täcke i soffan. =o)
      Hoppas du oxå får en underbar helg!

Kommentera

