Lycka är…

… en söt, alldeles perfekt mandarin till mitt förmiddags snacks.

4 thoughts on “Lycka är…

  1. Alldeles sant!! Å då måste jag samtidigt berätta att när vi var på Trädgårdsföreningen i Göteborg så tog jag en massa kort där inne på alla möjliga och omöjliga exotiska blommor och växter, bl.a. på en mycket speciell och vacker blomma. bilden vart tyvärr inte så bra, men klokt nog så tog jag även bild på namnskylten, och vad ser jag när jag kommer hem?? Jo, det är en utav tesorterna jag vann utav dej!! Den som jag frågade om och aldrig hade hört talas om, Feijoa!! Så glad jag blev, nu vet jag även hur blomman ser ut innan det blir frukt.
    Ha det så gott!!
    Kram

    • Vad kul att du fick se blommorna!
      Jag har inte sett feijoans blomma, men dess ”kart”. Heter det så?
      Hoppas du och dina får en bra helg!
      kram

Kommentera

