Fotoväska

Jag har hittat den rätta fotoväskan åt MOI!

Vi har säkert mellan 20-30 fotoväskor i huset, från små till de med hjul på. Men jag har ingen fotoväska som passar mig. En tjejig väska liksom. En som jag kan dra med mig på stan i vardagen.

Nu har jag dock hittat den. Den är Här.Om du klicker på bilden ovan, kommer du till Noe På Hjertet. En kul blogg, där det nu pågår en utlottning av fotoväskor. Gå in där och följ instruktionerna. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner den här gången, men du kan ju oxå pröva dig fram. =o)

Må bäste kvinna vinna.

14 thoughts on “Fotoväska

  1. Du, den var snygg, men jag trivs bäst med ryggsäcksmodell…får så förbenat ont i axlarna annars, jag har ju så svårt med att välja bort något objektiv, så det blir rätt tungt…men jag ska gå in bloggen och kolla resten!! Mannen suckar när vi ska någonstans, han vet vem det är som får bära efter ett tag…
    Funderar fortfarande på utmaningen…*skrattar*!!
    Kram kram

    • Där håller jag med dig. Ryggsäck är bättre när man ska ut och fota. De flesta gånger. Men det är oxå många gånger som jag klätt upp mig och ska på stan. Att då dra på en ryggsäck, eller en svart, vaddad axelrems väska med kameran i….Nej, det passar inte riktigt. Och om jag ska träffa kompis på stan eller arbeta lite på stan på ett kafé, då passar en snygg axelrems väska bättre. =o)
      kram

  2. Jeg ønsker meg også denne – men har bestilt meg en b-hobo fra samme leverandør. Så nå er bursdagspengen plassert🙂 Kom fram til at om den skal brukes hver dag, så må den ikke være for stor. Og jeg har jo ikke med mer enn kamerahuset med en linse – amatør som jeg er. Eller, mer sant, jeg tar jo ikke med systemkamera fordi det er en egen svart bag som blir ekstra bagasje. Men, Libby er fortsatt en drøm av en veske, og jeg er også med i utloddningen🙂
    Skal lage meg et skjema for føring av trening🙂 Gikk masse bratte bakker i går – og kondisen er bedre en fryktet🙂

    God midtsommar!
    Klem Moccamamma🙂

    • Det kan vara bra med en bag som inte är för stor. Kanske en lite mindre svart bag för de där utekvällarna på restaurang….
      Men till vardags vill jag ha en större bag, för jag har alltid med mig en massa strunt saker. =o)
      Lycka till på tävlingen!
      kram

Kommentera

