Varm Choklad

Härligt med små överraksningar i vardagen.

När partnern kom hem från jobb sent igår kväll sa han: ”Kom, vi far in till stan och tar en drink”.

Detta är inte vanligt för oss. Speciellt för  min partner som inte dricker. Men jag blev glatt överraskad. Så jag bytte om från myskläder, och så for vi in till stan.

Kul inredning på Deluxe kafé. Ägaren till detta kafé, äger även Maranui, som är mitt favorit kafé.

Deluxe är ett litet kafé, men väldigt populärt, och med goda kakor, muffins, cakes, etc.

Det blev ingen drink, men en god varm choklad i alla fall! =o)
Och vi kunde prata med varandra utan att överrösta musik på nån bar. Dessutom var varm choklad den första ”drinken” vi hade tillsammans när vi träffades för över 4 år sen. Mysigt.

Deluxe kafé, precis brevid biografen the embassy, där de hade premiären för Sagan om Ringen - filmerna och King Kong.

Det var mitt midsommar firande.
Ha en fortsatt fin helg allesammans!

6 thoughts on “Varm Choklad

  1. 🙂 Tänk att det fanns fler än mig som drack varm choklad igår….det var så gott så nu när det regnar spik ska jag ta mig en mugg till. Fast er utsikt var ju lite mer mysig då…härligt ställe som får mig att tänka 50-60-tal
    Ha en skön dag

Kommentera

