Ensam…

Vad gör ni när ni känner er ensamma?

Som jag säkert sagt förut, så tar jag gärna till mat när jag känner mig ensam, eller rastlös.

I flera veckor har jag kämpat emot sötsug, och det har gått relativt bra faktist.
Men idag tog min ”sweet tooth” övertaget.

Då bakade jag kladd muffins!

Hade alla ingredienser hemma, så jag gjorde en sats med kladd muffins och efter 2 stycken med kaffe till, hade mitt sötsug gått över. Vilken tur!
Men nu har jag en massa kladdmuffins som stirrar mot mig. Bara att be pojkvännen ta med på jobb imorgon. Ha!

6 thoughts on “Ensam…

  1. Hahahah! ja de är bäst goda ;o)
    Ensamheten, inte roligt…men hav förstöstan, det blir snart vår o sommar, värme o lata dagar på altanen syster!

    Kramis

Kommentera

