Tintin

Andledningen till att jag sällan ser min pojkvän nuförtiden.

Här kan ni se den nya trailern.

Min partner har ”composited” många av klippen i denna trailer.
Lite kul! =o)

Peter Jackson är producent, och Steven Spielberg regisserar filmen.

Hela filmen är digitalt gjord. Alla miljöer, ljus, möbler, vatten, rök, kläder, hår…Allt! Och det är en lång process. Men det blir bra!

Bilderna nedan är från filmen.
Filmen kommer ut den 26 December. I alla fall här i NZ, men den borde komma ut samtidigt runtom i världen.

8 thoughts on “Tintin

  1. wow, vad häftigt! Din pojkvän har sannerligen ett spännande jobb! Har inte hunnit titta på dina filmsnuttar från afrika än, men måste göra det snart. Har haft full rulle med jobb, bad och sommar… Önskar dig en trevlig helg! kram

  2. Åh, ser ut som en film mina killar skulle gilla, och så superskoj för er att ni, eller i alla fall din pojkvän, är delaktig i skapandet av den – wow!

    Önskar dig en fortsatt skön sommar och tackar för alla dina snälla ord hos mig.
    Helena

  3. Vad roligt, den filmen ska helt klart ses när den kommer ut.
    Igår träffade jag ett par av mina bästa vänner från Auckland, två svenska tjejer som nu är i Sverige på semester med sina familjer. Jättekul att få ses igen och catch up om allt som har hänt. Jag fick dessutom en massa presenter, så nu har jag fullt upp med att läsa tidningar och äta pineapple lumps!🙂
    Önskar dig en bra helg!
    Kram Elin

  4. Wow vad coolt, så spännande!!🙂 Jag älskade Tintin som barn, det var en storfavorit så denna måste man ju se.

    Ang artikeln med mig i Expressen igår så finns den inte på nätet, än. För vad jag fick höra så skulle den bli aktuella både till hemsidan och papperstidning, men sen vet man ju aldrig. De kan ju prioritera bort det för något annat sen. Men det vore roligt om den kom upp på nätet så att alla som inte kunde köpa tidningen igår även de kan få ta del.🙂

    Kramar!

Kommentera

