Rwanda är Fantastiskt

Är det nåt land i Afrika som ni måste besöka, är det Rwanda.

Det är ett av de få landen jag besökt (förutom NZ, Sverige och Norge) där jag kände mig som hemma. Otroligt vacker natur, underbara människor, rent överallt, god mat, relativt bra rättsystem och låg kriminalitet, gratis wi-fi nästan överallt, ordning och reda.
Inte direkt vad man skulle kunna tro innan man far dit.

Tänkte bara dela med mig av ett par filmer jag satte samman för över 1 år sen, efter vår resa till Rwanda. Hoppas ni tycker om dem.

12 thoughts on “Rwanda är Fantastiskt

  1. Hej Tine!
    Nu har vi just kikat på två av dina Rwandafilmer- fina och dessutom informativa! Vilken story med telefonen!
    Det känns som jag fått resa en sväng till Afrika ikväll- tack för det!!! Härligt!
    Kram Anna

  2. Hej!! Nu kom jag äntligen in på din blogg. Har blivit ”häng” i systemeet när jag har prövat tidigare. Vad många fina inlägg jag har missat. Ringen av din syster var otroligt fin. Och vilken spännande filmutbildning du har gått och toastmasters verkar ju som en jättekul grej. Användbar också. Trodde inte detta om Rwanda nej, det ska jag erkänna. Ska på jobb nu men ska se filmerna vid ett annat tillfälle. Ha en bra dag! :-))

Kommentera

