Aktivitets Utmaning: Vecka 4

Det går inte alltid som man tänkt sig.

Jag lovade mig själv att jag skulle träna över 200 minuter denna vecka.
Tyvärr blev det bara 120 minuter.
Zumba 30 minuter, promenad 60 minuter och pilates 30 minuter.

Har ingen undanförklaring förutom lathet.
Ibland blir det bara sån.

Den kommande veckan jobbar jag måndag, onsdag, fredag; 7.00-15.30 och då ska jag gå hem efter jobb, regn eller sol. Den promenaden hem är i branta backar och tar runt 45-60 minuter. Om jag dessutom tränar lite de andra dagarna i veckan, så borde jag få till en hel del träning.
Ser fram emot det! =o)

Hur gick det för dig den här veckan?

Det var inga foton tagna i veckan som gick av nån aktivitet ni gjorde, kanske ni kan ta några den här veckan?
Lägg upp dem på er blogg, och länka till det här inlägget.

12 thoughts on “Aktivitets Utmaning: Vecka 4

  1. Denna vecka återigen gräsklippning ca 1 tim20 min. Det vanliga jobbet i trädgården svårt att beäkna, men ca 2 timmar. Räknas det att jag lagt puzzel ca 4 timmar?. ( Börjat med det jag fick av er julen ni var hemmma.)

    • Det har ju gått riktigt bra för dig!
      200 minuter sammanlagt, det är inte dåligt. =o)
      Sen har det väl blivit MASSA lek med alla barnbarnen kan jag förstå. =o)
      KRAM
      P.S. Jag tror du får logga ut som Anna… Blir snurrigt det här. ;o)

  2. Hej, jag har varit jätteduktig denna vecka, hann med flera promenader. Tyvärr så har jag inte fotat nåt, orkar inte släppa på kameran när jag går promenad… Mån, Tis, Tors, Lör promenad 4 x 60min, Ons & Fre 2 x 10 min simmning, Lördag klippte gräset 45 min. Så det blir 305 min om jag har räknat rätt. Jag har kört så hårt att jag somnade i soffan när jag läste saga för barnen ikväll… önskar er alla en trevlig vecka! kram

    • Oj!
      Verkligen jätteduktig måste jag säga!
      och mycket annorlunda träning, inte samma, samma varje dag.
      Lägger till minutrarna till resultats listan med en gång. =o)

  3. Hej!
    Yoga som vanligt 30 min. Men bara 4 dagar. 2 tim.
    Sedan har jag sprungit 1 tim.
    Klippt gräs med en verkligen tungrodd gräsklippare 2 tim.
    Stökat ur ett garage hos mina föräldrar och kämpat med gamla tvättmaskiner och spisar och en massa div. 2 tim.
    7 timmar blir 420 minuter.

  4. Det ble 60 minutter i svømmehallen sammen med 6-åringen min, og 20 minutters gang i bratt oppoverbakke på kontoen for litt mer slitsomme bevegelser. Fra fredag ettermiddag har jeg vært lenket til TV og PC – verden endrer seg fort. Men, det er så ulikt som kan ramme, tsunami, jordskjelv, terror – vi har verre for å godta det menneskeskapte – kanskje med rette.
    I kveld har hele Norge vært ute og vist sin solidaritet med de drepte, skadde og pårørende.

    Lykke til med aktivitetsuken vi har startet på i dag!
    Klem fra Moccamamma🙂

  5. Det blev några minuter i alla fall! =o)
    Ja, det är hemskt vad folk kan göra mot varandra.
    Tänker på alla inblandade.
    kram och lycka till i vecka 5!

  6. Roligt, hänger gärna på =) Dock kommer jag vara bortrest nästa vecka och kommer inte kunna uppdatera något då.. Hur räknar man ihop minuterna? Är det min sammanlagt eller veckovis? Jag för dagbok på allt jag tränar och har gjort hela detta året.. =)

Kommentera

