Book Fair

Allt från deckare, kokböcker, hem och trädgårds tidningar, barnböcker och rese magasin.

Wellingtons årliga ”book fair” har kommit och gått.
Det var första året jag besökte den och blev glatt överraskad över allt där fanns att finna.

Vi roffade åt oss över 20 böcker och gick glada till kassan.
$10 (ca 55 sek)!!!
Och det priset fick vi mest för att de ville stänga och gå hem. Hehe…

Wellington Book Fair at TSB Arena.

Nu måste vi köpa fler bokhyllor, för de bågnar av alla böcker vi har. Mest rese böcker, National Geographics och så mina noveller.

Längtar till nästa års ”book fair”!

Vad gjorde ni i helgen?

6 thoughts on “Book Fair

  1. Hej Tine!
    Hälsning från ett regnigt Skåne! Hur mkt regn kan det komma?!!!
    Book fair låter toppen! Härligt med en massa nya böcker att läsa!
    Nu ska jag läsa i min suveräna danska deckare!
    Kram Anna

    • Vi har samma här. Himlarna har öppnat sig.
      Och tro det eller ej, men det har snöat i Wellington inatt!! Eller igår kväll var det kanske. Inte en vanlig syn här, men det händer.
      Hoppas du har böcker nock att njuta av i värmen i hemmet. =o)
      kram

  2. Mysigt med bövker! Läst en halv denna sommaren…men 2 innan semestern.
    I helgen har vi varit i Västerås o besökt Cicci som jag inte träffas sen 2007…huhr kul var inte det o träffa ”gamla” vänner efter så mpnga år…som om man inte varit från varann alls ;o)

    Kramis

    • Man har inte så mycket tid för läsning när man är hemma i Svealand. Tiden ska räcka till så massa annat. =o)
      Låter helt underbart med besök hos gamla vänner. Det är sånt man vill hinna med när man har ferie.
      Kram!

  3. härligt med bookfair, det bästa jag vet är att läsa böcker! Jag fixade en gungställning till ungarna i helgen, har letat på blocket en längre tid och äntligen igår så var en gedigen gungställning i trä till salu. Så nu är vi en gungställning rikare och ungarna är glada! 😀

    • Kul med gungor!
      Kunde gunga i timmar i streck när jag var liten. Nu blir jag lite åksjuk av gungande.
      De kommer nog verkligen till nytta de där gungorna i sommar och höst!
      =o)

Kommentera

