Ny Tröja

När de jobbar med en film inom film industrin, skaffar de olika avdelningarna ofta tröjor, mössor och annat med filmens namn på.
Nu har hoodies och annat kommit från när de jobbade med filmen The Rise of the Planet of The Apes, och jag fick mig en helt ny hoodie, och en mössa. Jättefint! Hoodien är otroligt bekväm, med långa ärmar och lite figursydd för tjejerna. Perfekt! Kanske det man ska ha på sig när man går och ser filmen i veckan. =o)

Bra att ha en pojkvän i ”the business” ibland. =o)

14 thoughts on “Ny Tröja

  1. Snygg tröja!! Synd att gubben här är inom byggbranschen, det blir mest reklamtröjor som kanske inte är något man vill gå ut i och visa upp precis…
    Kram

  2. Snygga =)

    Sv: Roligt med din utmaning, när började ni? Dvs när ska jag räkna mina minuter ifrån eller ska jag börja typ från idag?
    Det jag lägger mest pengarna på just nu är kläder, växer ur dem så sjukt snabbt.. dyrt blir det.. tyvärr!
    Finns mycket träning man kan göra gratis, sök på min blogg så kan du hitta ett program jag gjorde inför min minisemester i midsommar =)
    Du kommer klara av dina 30 kg tjejen, bara man bestämmer sig så klarar man allt =)
    Kramar

    • Hej!
      Du får bestömma själv. I och med att du ändå noterat hur mycket du tränat varje vecka så kan du gott säga ge mig antal minuter sen den 27 Juni då utmaningen började.
      Du hamnar nog på toppen av listan med en gång, för de flesta av oss har varit lite lata med träningen… Hehe… =o)
      Kram!

  3. Så fina o ordentliga klädert! V har nu vuxit in i tröjan han fick för ngr år sen ;o)

    O du, gu va många fina kommentarer o ”vänner” du fått dig här inne på bloggen…verkligen exploderat Tinemor!!

    Kramis

    • Trevligt!! =o)
      Då kanske det är dags att sända en ännu större tröja som han kan växa in i til 2014! haha! =o)
      Ja, det är jättekul att jag har så många som lämnar fina kommentarer på bloggen. Blir helt rörd. =o)
      kram!

Kommentera

