DVD omslag

Äntligen fick jag det gjort!

I början på året fick vi besök av vänner från Sverige.
Under deras besök filmade jag lite och gjorde små korta filmer.

Jag brände dvd:er, gjorde dvd-labels och dvd omslag.
Men jag kunde inte skriva ut dvd-omslagen för den lilla printern fick slut på ink och jag hade inget papper.
Så äntligen fick jag fingrarna ur och igår skrevs detta ut.Nu ska jag bara sända dvd:erna till nina vänner.
Ledsen för dröjesmålet!

Här har ni en utav de filmer jag klippte ihop.

12 thoughts on “DVD omslag

  1. Men så fint! Njöt verkligen av att titta på din film! Fantastiskt! Hur gör du?! Man ska alltså använda stativ när man videofilmar! Helt sjukt, men jag har aldrig tänkt på det tidigare! Brukar inte videofilma, men de få gånger jag gjort det har jag ju sett att det är svårt att hålla kameran stadigt. Som det blåste där du filmade kan du ju inte ha hållit i kameran med bara händerna, eller?!! Överhuvutaget var allt så fantastiskt fint gjort! Bravo, Tine! Jobbar du med detta eller är du hobbyproffs? Ska kolla in din sida ”Kamerautrustning”, men har inte tid just nu, så jag kommer tillbaka!

    • Hej, och välkommen till min blogg!
      Alltid kul med nya besökare, och fina kommentarer. =o)
      Stativ är A och O när man filmar. Endel är stadiga på handen, men det syns ändå väl när man filmar utan stativ eller andra hjälpmedel.
      Denna film dock, är film utan stativ. Jag är nog stadigare på händerna än jag trodde!
      Men allt som oftast använder jag stativ för mer kontroll och ”smooth” pans och tilts.
      Jag försöker komma in i film industrin, och älskar att filma och klippa ihop videos. Men än så länge (innan jag får mitt genombrott…) är det bara en hobby.
      Kolla gärna in fler av mina filmer på min vimeo sida: http://vimeo.com/tinefis
      Kram

  2. Åh vilken vacker film, du är verkligen duktig! Jätteproffsigt och snyggt gjort, och extra roligt med fina omslag och labels. Kul att få se lite av NZ, och jag blev riktigt sugen på en Tui där på slutet!🙂

  3. Du är otroligt duktig, Tine! Du har definitivt funnit din genre. Tell me, du jobbar väl aktivt då för att kunna jobba med detta?

    (Självklart har jag lagt till din blogg på min blogglista!)

    • Tack, Eva!
      Känns skönt att höra att andr atycker om mitt arbete. =o)
      Ja, jag jobbar aktivt för att få detta som jobb. Mina lediga stunder efter jobb arbetar jag antingen med att lära mig nya saker, filma grejer eller sätta ihop nya filmer.
      Kram

Kommentera

