Aktivitets Utmaning: Vecka 9

Börjar jag bli sjuk?

Denna vecka blev det ”bara” 300 minuter för mig.
265 av dem på gymet och resten var en promenad idag.

Trots att jag inte fått sån hemsk träningsvärk som jag förväntat, så har jag liksom haft ont i hela kroppen. Värk i lederna mer än träningsvärk i själva musklerna. Och nacken har krånglat hela veckan. Tur att jag ska se min ”osteopath” imorgon.
Idag har jag känt av halsen. Håller tummarna för att jag inte blir sjuk nu.Så…. Hur har det gått för er i veckan?

9 thoughts on “Aktivitets Utmaning: Vecka 9

  1. Två timmar gräsklippning 3 timmar skogen, 2,5 timmar promenader. Kan man räkna timmar med stickning Stickar åt V i norr. Armarna får ju motion. Isåfall slår jag dig.

    • Du slår mig uansett. 330 minuter för dig denna vecka.
      =o)
      Verkar som att alla tagit sig i kragen denna vecka.
      Bara 1 månad kvar till slutet av utmaningen. Håll i!

  2. Hej, Jag har hunnit med att simma och promenera. Det blev 30 min promis i veckan, sammanlagt 30 min simning, sen så var vi ju på kolmårdens djurpark och gick i 2 dagar, men man kanske kan räkna 60 min promenerande per dag, så total: 180 minuter.

  3. Ursäkta att jag dröjt med min veckorapport. Men eftersom jag inte har kunnat redovisa mina träningstimmar förut så minns jag inte säkert allt jag gjorde. Annat än mina springarrundor, 3 st denna vecka. Plus en halvimme gymnastik.
    Det blir 30 min x 40 = 120 min.
    Hälnsingar Barbro.

Kommentera

